Et søvnigt blik på yoghurtkartonen

Fremstillingen af kartonpunge er efterhånden lidt rutinepræget her på matriklen - nu har jeg efterhånden været den samme fremgangsmåde igennem en del gange. Helt ubevidst har min hjerne derfor "beskæftiget" sig med ideer til nye modeller hvor selve kartonerne udnyttes bedre.

Alt sammen med det resultat, at jeg mens jeg meget søvnigt stirrede ind i min yoghurtkarton her til morgen fik den ene ide efter den anden til nye modeller og muligheder!? Tak siger jeg bare :-)

Den første mulighed fik jeg prøvet af med det samme. Med nogle små tilrettelser fungerer den vist rigtig fint. Om alle de andre ideer er lige så gode må tiden vise. Foreløbigt skal jeg lige have spist mig vej til nogle flere kartonner...

1 kommentar:

  1. Skønt at prøve ud nogle nye variationer af noget man har lavet mange gange. Så man ikke går træt af selv at lave det, det ville være synd, for de er så fine, de ting du laver : )

    SvarSlet