Hvidficering del 2

Som min opslagstavle jeg viste frem i går, er min store standerkuglelampe også blevet hvid. Lampen fandt jeg for snart flere år siden på et loppemarked til bare 25 kroner. Til den pris levede jeg fint med, at lampen havde en mørk brun farve jeg ikke syntes om.

Imidlertid blev jeg så træt af farven, at jeg overvejede at spraymale selve kuglen hvid. Imidlertid kan jeg ikke spraymale noget uden det kommer til at ligne et regnvådt vindue med alt for mange løbere, hvilket vil få lampen til at se endnu værre ud.

Løsningen blev en lokal autolakør som også gør det i møbellakering. Så for få hundrede kroner er der altså håb, hvis man ligesom jeg ikke har talent med spraymaling :-)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeg er også yderst tilfreds :-) Især når jeg tænker på, hvor mange løbere jeg selv ville have efterladt på den med min spraydåse.

      Slet