Loppefund pr. mms

Der er længe imellem skattene for tiden for mit vedkommende - dette på trods af at jeg får besøgt rigtig mange fine loppemarkeder og genbrugsbutikker. Heldigvis har min søde loppeinteresserede moster igen været heldig på mine vegne. Lørdagen blev lige endnu bedre, da ovenstående billede tikkede ind på telefonen:

"Har lige været på loppemarked. Fandt disse. Kan de bruges?"

I bedste loppestil fik mosteren min lige pruttet prisen helt ned til bare 25 kroner for både koppen og suppeskålen (hedder den blå del det?). Nu er drømmen om en lille samling lotusstel vagt til live igen. Det eneste jeg selv har fundet er to underkopper med orange print. Dem fandt jeg i øvrigt på en loppetur med selv samme moster.

Min søde moster og jeg er begge typer som river de sidste sider ud af lokalaviserne og drejer af, hvis vi ser loppeskilte langs vejen. Men vi jagter heldigvis slet ikke det samme. En detalje jeg fra tid til anden nyder rigtig godt af!

7 kommentarer:

  1. Ih hvor er det pænt! Jeg fortryder meget jeg ikke købte det stel jeg så i går - det er sådan lidt gulligt og med en orange blomst som motiv. Min mor havde det da jeg var barn, det er så fint, men der ER bare ikke mere plads på mine 28 kvadratmeter. Suk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kender det! Jeg har i princippet heller ikke helt overblik over, hvor Lotus skal bo. Men det må jeg få styr på :-)

      Slet
  2. Sikke da en dejlig mms, lotus-sagerne er noget så fede.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev også så glad så glad :D Jeg har ledt, ledt og ledt efter Lotus til billige penge i mange år efterhånden - med 2 underkopper som resultat. Så rent antalsmæssigt er samlingen lige blevet fordoblet.

      Slet
  3. Sådan en moster vil jeg også have ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de pæne!
    Synes godt nok heller ikke jeg har været specielt heldig med mine genbrugsfund her på det sidste (eller så er jeg bare blevet kræsen :P)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man er nok også blevet en del mere kræsen :-)

      Slet