Pop up kagekort



Søsteren min har snart fødselsdag, hvorfor der ud over en gave skal fremskaffes et fødselsdagskort fra Monty og jeg. Monty tager af gode grunde ikke initiativ til specielt meget, så jeg har været i gang helt selv :-)

Ideen til kortet udsprang af Inspirations galla-inspirerede reklamekataloger, som jeg har sakset både konfetti, musselmalede tallerkener og glimmerstriber ud af. Kombineret med inspiration fra denne video på Youtube og en papkasse, blev kortet til. Ud over pappet og reklamen, har jeg kun brugt lidt tape, et par papirklips og lidt lim med og uden glimmer.

Pop-up-kage a la genbrug, velbekomme!

8 kommentarer:

  1. Super skønt fødselsdags kage kort - den må jeg lave en dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan virkelig anbefales. Det er nemt at sætte sit eget præg på kagen, og den er forholdvis nem at gå til :-)

      Slet
  2. Hvor er det vidunderligt, det kort!
    Heldige din søster! Tillykke med hende.

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Tak! :-) Søster blev heldigvis glad.

      Slet
  4. Ej hvor er det altså bare fint! Monty er i øvrigt så sød (så lige billedet ude til højre). Ih jeg vil så gerne ha en hund eller en kat!

    SvarSlet
    Svar
    1. Monty er simpelthen den mest godmodige og i øvrigt også søvnige hund :-) Ikke engang katte gør han fortræd. At have en hund er et stort ansvar og en stor arbejdsopgave ikke mindst - især hvis hunden er stor som Monty. Omvendt har man også den mest trofaste ven at dele tilværelsen med.

      Slet