Workshops for børn i Frederikssund Kommune

Som tidligere nævnt står den for mit vedkommende på kreative workshops for børn i efterårsferien på de fire kommunale biblioteker i Frederikssund Kommune. Forberedelserne er i fuld gang - det bliver med garanti sjovt!

Bibliotekerne har gennem de sidste flere måneder gemt alverdens materialer, som vi frit for lov at klippe og klistre med. Der kan flettes armbånd, foldes og dekoreres æsker, kort, rosetter og hvad fantasien ellers rækker til!

Billetterne er allerede nu tilgængelige online, men der er et begrænset antal til hvert sted. Billetter fås via den online arrangementsoversigt på bibliotekernes samlede hjemmeside lige her.

Måske vi ses i uge 42?

4 kommentarer:

  1. Sikke dog en fantastisk idé og fedt at du er så involveret! Håber det bliver en uge med grin, inspiration og gode minder :-) vh Helene

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber du får ret :-) Personligt glæder jeg mig enormt til at slippe mit indre barn løs og lege med.

      Slet
  2. Hej Helene :o)

    Jeg håber, det er ok, jeg har nævnt dine workshops i min blog http://recyklisten.blogspot.dk/2013/11/aktivt-bibliotek.html

    Det var virkeligt fine ting, I lavede :o)

    Dejlige onsdagshilsner fra Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare helt i orden :-)
      Forsat dejlig dag til dig!

      Slet