Gaveæsker af genbrugskarton



Julen er for alvor begyndt, virker det til. Butikkerne bugner efterhånden af julesager og flere offentlige steder er den udendørs julebelysning ved at finde sin plads. Ergo kan jeg vidst også retfærdiggøre mine begyndende julerier. Pt. sysler jeg med gaveæsker af forskellig art. Alle af genbrugskasser og kartonner jeg har haft gemt.

Meningen var egentlig, at æskerne skulle beklædes med tapet og papir inden der kom billeder på bloggen, hvilket jeg ikke lige fik nået. Så det må I lige tænke jer til ;-)

6 kommentarer:

  1. Det er så smart! gjorde vi også til julen i min familie.. ret godt at man ikke skal bruge en masse gavepapir og bare kan genbruge pakkerne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig! Jeg ender helt sikkert også med at spare flere ruller gavepapir ;-) Og ja, så kan æskerne jo bruges igen.

      Slet
  2. Vi tænker os til det - og tænker at det bliver en meget smuk jul under det juletræ i år :0)

    SvarSlet