Hos Nordjyske Medier

Som genbrugsfan har jeg i dag fået lov at bidrage med et par genbrugstips hos Nordjyske Medier! Så i dagens store med interview med indehaveren af Brugtvare Terminalen i Viby, kan man finde en lille faktaboks med loppetips fra mig. Artiklen er at finde i tillæget KRAM.

Desværre fik jeg ikke selv mulighed for at besøge stedet endnu en gang i forbindelse med artiklen. Men har man ikke været der, vil jeg virkelig anbefale en tur derud. Sidste var jeg selv heldig med hele 3 FDB-stole til en yderst fordelagtig pris, hvilket der kom dette indlæg ud af.

Rigtig god loppejagt!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det er lidt sejt at blive ringet op og kaldt "genbrugsekspert" :-) Den var en sjov lille ting at deltage i - er bare ærgerlig over, at jeg ikke havde tiden til at smutte med journalisten forbi Terminalen. Men sådan skulle det ikke være.

      Slet
  2. Hvor sejt, Helene! Skønt at andre får drage nytte af dine gode kundskaber om loppefund! : )

    Ønsker dig en dejlig dag videre!

    Kh Marthe

    SvarSlet