Julerejse ønskes

Nej - jeg skal ikke på julerejse i år - øjner nærmere en eksamensrejse når vi nærmer os december måned. Men lidt julerejse på den julede måde vil jeg gerne have stoppet ind i min december. Derfor min lille efterlysning.

Ulla har været så sød at låne mig et foto af betrækket. Jeg har efterlyst det før, men prøver igen. Jeg leder med lys og lygte efter 1 betræk + pude i voksen størrelse eller alternativt et stykke af et betræk til en julesok - for sådan en må jeg simpelthen have i en alder af 21 år :-)

Julehilsner fra Helene 5 år!

24 kommentarer:

  1. Den Retro Husmoder på Facebook har netop haft det til salg... Ved ikke, om det er blevet solgt endnu...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - er ikke på Facebook, men har sendt en mail afsted i stedet :-)

      Slet
  2. Uh- det er fint. Men lææææænge før julerejsen : )
    Min bror sov i det i midt 80'erne

    SvarSlet
  3. Når jeg tænker på alle de Bamse og Kylling sengesæt jeg bare har ladet ligge igennem tiden ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Neeerj, julerejsesæt? Jeg har aldrig mødt et eneste!?

      Slet
  4. Jeg håber, du har heldet med dig. Kigger stadig på hylderne rundt omkring i div. genbrug :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg støvsuger også hver en hylde! Det tætteste jeg har været, har været julerejsefigurer og dvd - det kommer der dog ikke meget julesok eller betræk ud af.

      Slet
  5. Det er så fint. Her har vi det kun i juniorstørrelse - og børnene elsker det :)

    Held og lykke med jagten!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  6. Hvor stort skal stykket være? Måske jeg kan finde lidt på hylden. Det er nemlig super fint. Min datter havde sidste jul en kjole i det her med røde velour ærmer

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dina. Jeg ønsker mig en STOR julesok :P Men bare et lille stykke stof på 25x10 centimeter vil være nok til en stribe eller en lap på sokken. Alt efter stofstykkets størrelse finder jeg ud af mønsteret på julesokken :-)

      Slet
    2. Det kan jeg vist sagtnes klare, send mig en mail på dinadehn@live.dk med din adresse mm så skal jeg sende noget din vej :-)

      Slet
  7. Det bringer minder frem :-) Min søster og jeg havde forskellige sæt bl.a. dette i voksen størrelse. Gad vide, hvad der er sket med det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan synes jeg tit man tænker, hvis man bliver mindet om noget fra barndommen - hvad blev der mon af det!? :-)

      Slet
  8. Hvis du ikke har held hos den retro husmoder har jeg vist et junior sæt jeg godt kan undvære

    SvarSlet
  9. Jeg havde præcis dette sæt som barn. (Jeg er fra 1985) jeg spørger lige min mor om hun skulle ha' det til at ligge. Hilsen Louise Siri

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre!! Det var ikke at finde i gemmerne!! Beklager.

      Slet
    2. Tusinde tak for at du gad kigge efter der! :-)

      Slet
  10. Åh sådan et sæt (eller bare stykke) ville jeg SÅÅÅ gerne have. Suk

    SvarSlet
  11. Hej Helene, jeg kan bidrage med et lille stykke ca 36x40 cm
    mvh Elisabeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elisabeth. Mange tak for din mail. Jeg er ved at få et stykke med posten i dag, så det ser jeg lige an :-)

      Slet