Bo Bedres 500 ideer...


Min loppebuddy og jeg var på genbrugsjagt i weekenden. Jeg gik specifikt efter julepynt og ældre Bo Bedre. Ingen af tingene fandt jeg, og så alligevel lidt. Bo Bedre har åbenbart i midt halvfjerdserne produceret bogen 'Bo Bedres 500 ideer til hjemmet'.

Mange ideer kan vist mere kaldes tips og tricks til blandt andet madlavningen, andre ideer har en specifik vejledning. Enkelte billeder findes der også i bogen, blandt andet af Marimekko-sager. Det gardin måtte godt bo på mit badeværelse!

2 kommentarer:

  1. Kære Helene!
    Mine forældre har stakke af Bo bedre liggende fra 70'erne og 80 erne tror jeg- de ligger og samler støv, så hvis du samler på dem kan de nok overtales til at skille sig af med dem- bare skriv på ebi @ bdk.dk- og den bog kan jeg stadig huske fra min barndom :-)

    SvarSlet