Formål med turen

Endnu en dag med solskin fra en blå himmel. Temperaturen er dog lige faldet en anelse, græsset og bilruderne var helt frosset til til i morges. Solen og kulden fik lokket mig i vinterjakken og ud på en lang gåtur i skoven.

Jeg elsker at gå ture, men er utrolig dårlig til bare at gå en tur for at gøre det, jeg skal helst have et formål med turen. Er jeg hjemme hos sødeste Monty, giver formålet jo helt sig selv. Stor hund, "stor tur" (= lang tur, og mange ture). Men når jeg ikke er ved ham, må jeg selv skabe et formål. Her ender jeg ofte med at have en genbrugsbutik som slutdestination :-)

Det skete også i dag - er dog taknemmelig for, at jeg kom forbi. Klar stod det fineste Daisy smørnæb fra norske Figgjo Flint. Standen er tip top, ubrugt er mit bud.

5 kommentarer:

  1. Hvor er de bare flotte dine skåle bagved. Går ud frs de også er fundet i genbrug? Kan du huske hvad du måtte give for dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar, Stine. Jeg er også stadig helt forelsket i dem, selvom det er et par år siden, at de flyttede ind. Jeg mener, at jeg gav mellem 150 og 200 pr. skål. Der er to skåle mere, som ikke er på billedet. De kostede henholdsvis 50 og 100 kroner. Så generelt har jeg været ret heldig med prisen :-)

      Slet
  2. Tak for dit søde svar. Har desværre ikke selv haft held med at finde nogen. Må nøjes med at sukke efter dine eller købe mig den nye version:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Eller kigge videre efter de gamle. Lige pludselig når man mindst venter det, dukker de op :-) De nye versioner er rigtig fine i mine øjne, men de bliver bare aldrig rigtig "rigtige" for mig, så jeg har undgået at købe nogle.

      Slet
  3. Jeg har det som dig. Den eneste motion jeg er til, er gåture til genbrugsen - og så til min søns skole ;)

    Fint smørnæb!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet