Genbrugsjul 2013 - Julekalender

Hver december måned gennem de cirka 3,5 år bloggen har eksisteret, har jeg haft lysten til at gøre hele december måned til en slags julekalender. Den dybe tallerken har mange andre bloggere opfundet før mig, men jeg synes ideen virker super godt. For mig er der et eller andet hyggeligt over at kigge forbi samme blog hver dag for at få lidt inspiration til julerier.

Desværre er jeg kommet for sent i gang år efter år - men ikke denne gang! Tredje gang er som bekendt lykkens gang. Så som jeg har hintet lidt til hist og pist gennem de seneste måneder, har jeg startet juleforberedelserne tidligt i år, faktisk allerede i september måned.

Collagen ovenfor viser lidt af det som jeg har forberedt til jer gennem den næste måned, startende med første ide allerede imorgen. Nogle ideer er svære at udføre af børn, andre kan nemt udføres af juleglade mennesker i alle aldre :-)

Fra imorgen af og frem til d. 24. december "åbner jeg en låge" hver dag klokken 11:00.
Så kom glad og kig med :-)

15 kommentarer:

  1. JEG glæder mig i hvert fald SÅ meget til at kigge med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Super hyggeligt at du har lyst til at kigge med, Lene ;-)

      Slet
  2. bliver imponeret når folk gør det og er så velplanlagte :) Men glæder mig til at følge med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Personligt elsker jeg også at følge med i julekalendre på andre blogge. Efter jeg selv har lavet mit eget bud, tager jeg virkelig hatten af for folk som gør det - det tager godt nok mere tid end jeg lige havde forventet at forberede 24 ideer + vejledninger.

      Slet
  3. Jeg er imponeret over dit overskud og glæder mig super meget til at følge julekalenderen. :D

    SvarSlet
  4. Ih jeg glæder mig, er lige gået på barsel så der skulle rigtig være tid til juleriet. Ser frem til at prøve den foldede krans.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så håber jeg du får tid til juleriet midt i alle de andre forberedelser du sikkert har gang i :-)

      Slet
  5. Glædelig juletid.
    Jeg vil da kigge med på at du åbner julekalender:-)
    Fin blog du har.
    Hans Olsen
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde :-) Glædelig 1. advent.

      Slet
  6. Ej hvor jeg glæder mig Helene. Syntes jo det er sådan nogle spændende ting du laver.
    Knuz fra Lina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for din søde kommentar, Lina :-) Det glæder mig, at du trofast har lyst til at følge med - også gennem december.

      Slet
  7. Sikke en god idé. Jeg har selv forsøgt mig med julekalender et par år - det er rigtig meget arbejde, hvis der skal vejledninger på alle indlæg :-) Glæder mig til at kigge med hos dig i år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis - glæder mig til at kigge med hos dig gennem december også, ja og også når december ender engang :-)

      Slet
  8. Det er da en spændende kalender..... Glæder mig til at følge den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for din kommentar, Birgit :-)
      Håber kalenderen lever op til dine forventninger.

      Slet