15. december - Rød fluesvamp til ophængning

Dagens juleprojekt er lidt af en genganger. Jeg postede i sin tid opskriften i januar måned. Meget for sent i forhold til sidste års jul, meget for tidligt til denne jul. Så her kommer den igen, jeg tænker selv at lave et par mere til kassen med julepynt :-)

Materialerne består af en hæklenål str. 2.5 samt rødt og hvidt bomuldsgarn. Garnet kan sagtens købes fra nyt - men personligt holder jeg af at supplere mit bomuldslager i løbet af sommerens loppesæson. Flere genbrugsbutikker tilbyder også garn.

Fremgangsmåden har jeg beskrevet i dette indlæg.

Morgendagens låge kræver karton, julet papir/pap/udklip, gavepapir, lim osv.

4 kommentarer:

  1. De er rigtig søde, fluesvampene.. De kan vel egentlig bruges som pynt hele året, så januar var vel ikke heeelt forfærdeligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig :-) Synes også efteråret, hvor det jo er svampesæson, indbyder til ophængning af svampe indenfor .

      Slet
  2. Smuk svamp:-) og mini stjerne:-)
    De vil klæde et juletræ.
    Glædelig tredje advent.

    Hans Olsen
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet