9. december - Servietringe af plastikemballage

Pebernødder, småkager og juleslik. Alt sammen kan købes i fancy juleemballage for tiden. Jeg har gemt lidt forskelligt i røde farver og flettet servietringe til pynt på mit fødselsdagsbord :-)

Materialerne til servietringe er ret simple; en saks, et stykke pap på 4 x 9 centimeter og en lille mængde plastikemballage.

Fremgangsmåden er, at man vha. papskabelonen klipper 16 stykker plastik til hver servietring. Bruger man papirservietter kan man måske nøjes med 14 eller 12 stykker plastik pr. servietring. Alle plastikstykkerne foldes og sættes sammen til en ring som beskrevet i min vejledning til at flette lige her.


Lågen imorgen kræver minimum et styks rengjort 1 liters karton (juice, mælk, glögg) med skruelåg. Kartonen må gerne åbnes i hele toppen, men sider og bund skal være intakt.

7 kommentarer:

  1. Sikke et kæmpe arbejde du har haft med at lave den her julekalender. Er nødt til at sige til dig at det nye design på din blog er frygteligt!! Det dynamiske er super forvirrende hvis du spørger mig :( og umuligt at læse ordentligt på mobilen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæmpe arbejde, ja. Men det var super hyggeligt :-) Tusinde tak for din feedback - har faktisk lige hørt det modsatte, at det fungerede super godt på mobilen. Kører du Android, Apple eller ?? Og hvilke problemer opstår der mon? Personligt er jeg langt fra overbevist om, at jeg kører dette design videre. Foreløbig er det "bare" en tester.

      Slet
    2. Jeg er heller ikke kæmpe fan af dit nye design :) Scrollbaren ude i siden er forstyrret af en eller anden menu :) Men jeg kommer alligevel forbi, for der er et godt indhold, og det er jo det vigtigste :)

      Slet
    3. Tusinde tak for input, Sisse. Jeg tror det er den menu som i det gamle design var højre sidebar. Jeg får lige kigget på det :-)

      Slet
  2. Superfed idé - og din julekalender er vildt imponerende! :D

    SvarSlet
  3. Ej hvor jeg bare elsker din julekalender. Så mange fede ideer. Jeg skal helt sikkert lave de der candy stænger. Så fede.
    Knuz fra Lina

    SvarSlet