Juleudstilling efter min smag




Besøgte forleden dag udstillingen Tidens Samling, for at kigge lidt nærmere på deres inventar og julepynt fra særligt 50'erne, 60'erne og 70'erne. Forventningerne var egentlig ikke de store, men hvor blev jeg positivt overrasket. Man blev som gæst serviceret fra man kom til man gik. Som gæst var man desuden velkommen til at spise maden på bordene, sidde i de udstillede møbler, åbne skuffer og skabe samt pille ved alt julepynten.

I anledningen af julen, var et stort juletræ pyntet med alverdens glaspynt lige efter min smag. Jeg fik kun taget billeder af en brøkdel af den fine pynt. I skal ikke snydes for billeder. Nyd klokkerne, svampen, blomsterkuglen, flamingoen og resten af den fine pynt!



4 kommentarer:

  1. Det er bestemt også pynt lige efter min smag - elsker det gamle stads - det har en helt særlig stemning :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Elsker Tidens Samling (og det smukke gamle julepynt). Har desværre ikke fået besøgt der hvor den holder til nu. Men snart ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må du virkelig gøre! Har du muligheden, vil jeg anbefale dig at nå forbi inden jul - så får du alt det fine gamle juleri med som bonus :-)

      Slet