Og der må handles...

Besøgte i formiddags dette store indendørs loppemarked i Frederiksborgcentret, Nordsjælland. Markedet er arrangeret af Loppekompagniet, som også står for markeder i eksempelvis Farum. Entreen er i den høje ende, 40 kroner. Man lover derfor, at der kun er nye ting at finde...

Alligevel var der en stor dobbeltstand med flettede tasker samt diverse andre stande med indslag som hjemmelavede perle- eller gummismykker samt tapetbetrukne æsker. Misforstå mig ikke, jeg elsker håndarbejde, men når man slår sig på, at der på et marked med høj entre kun sælges brugte ting, så føler jeg mig en anelse snydt!

Når det er sagt, fik jeg gjort et enkelt godt køb. Så hjalp lidt på irritationen :o) Satser på at vise billeder imorgen.

4 kommentarer:

  1. Enig! Det er falsk markedsføring :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis. Påtænker også at sende en mail til dem.

      Slet
  2. (- man lover vel kun, at der er gamle ting at finde ? ;))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, gamle brugte ting og sager. De var taskerne i hvert fald ikke, og alle smykkerne af gummi og plast.

      Slet