Genbrugshistorie i solskin

Det er gen gavebod i disse dage. I går skinnede solen flere timer, i dag er himlen tilmed blevet blå! Har du som jeg god tid til at nyde solens stråler, vil jeg anbefale denne søde lille genbrugshistorie hos Politiken. Bemærk dog den seriøse reklame for Den Blå Avis (har de mon betalt for at blive nævnt?) :-)

Selv blev jeg motiveret til at gå en dejlig tur i det herlige vejr, og minsandten om turen ikke lige blev tilpas lang til et par stop i byens genbrugsbutikker. Jeg var enormt heldig at ramme "opfyldningstidspunktet" i den ene butik, og hvilket fund jeg gjorde på den søde frivillige dames opfyldningsvogn med lopper. Mere om fundet i morgen, tør man håbe på mere solskin og blå himmel?

7 kommentarer:

  1. Det er en god artikel og man kunne meget vel forestille sig at DBA har betalt lidt - de blev jo nævnt i hveranden sætning nærmest :P

    Det har været fantastisk med vejret i dag! Flere af de dage og dejligt du gjorde et kup. Hav en god mandag aften også :)

    SvarSlet
  2. Det var præcis samme indtryk jeg sad efterladt med - DBA i nærmest hver anden sætning. Til en start fungerede det, men efter et par sætninger begyndte man at bemærke det.

    Glæder mig til at vise mit kup frem... Vil godt røbe, at producenten starter med A og at der er tale om porcelæn. Måske du så selv ved, hvor det bærer hen ad? ;-)

    Forsat dejlig mandag til dig også, Maria.

    SvarSlet
  3. Ser spændende ud det du laver med smølfer, må man vide hvad det ender med.
    Mvh Gitte Juhl

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig må man det :-) Jeg har desværre lavet projektet færdigt og sendt det afsted til modtager, men det du ser, er en del af en Smølfepung. Jeg har tidligere lavet en meget lig, som du kan se lige her: http://4.bp.blogspot.com/-LMhQaacLdrs/UmfOiw-nyPI/AAAAAAAAJJo/0a2qab8BqwU/s640/taske1.jpg

      Slet
    2. Tænkte nok det var det.
      God dag.
      Mvh Gitte Juhl

      Slet
  4. Hvor hyggeligt!
    Jeg ved ikke hvornår jeg sidst, har gennembladret et smølfehæfte <3

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må tilstå, at jeg generelt ikke er så vild med Smølfer. Når det er sagt, synes jeg historierne er udført rigtig fint i hæfterne. Er især vild med de skiftende ansigtsudtryk, de mange flotte svampe og ikke mindst parasollen på billedet :-)

      Slet