Min mandag modsat Garfields

Der kører en eller anden irriterende reklame for tiden. Godt nok er den møg irriterende, men den virker desværre. "Det er billigt, meget billigt" (udtalt af en dyb mandestemme). Jeg har endnu ikke (ubevidst) set reklamen nok gange til at kunne genkalde mig navnet på firmaet bag, men det kommer sikkert...

Det pt. ukendte firmas slogan var imidlertid hvad der dukkede op på mit nethinde, da jeg i går var heldig i den lokale genbrugsbutik. Det viste sig at jeg lige dukkede op i tide til at overvære, at de søde frivillige damer kørte rundt med rulleborde og fyldte butikken med weekendens indkomne lopper. Og haps, på rullebord nr. 1 stod en fin Arabia-sag med blommeprint til billig-billig-pris, tjek bare prismærket.

Konklusion: Mandage behøver ikke være så slemme, som Garfield gengiver dem. I går var solen fremme, himmelen blå og lopperne billige!

12 kommentarer:

  1. Du er da bare for heldig! ;) ...Og det er MEGET billigt!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har heller ikke set dem (Arabia-tingene) så billigt før. Der var bestemt heller ikke tøven - den røg bare med hjem :-)

      Slet
  2. Svar
    1. Præcis :-) Og så lige midt i hyacintsæsonen

      Slet
  3. Dejligt når små ting giver en herlig dag... :0)

    SvarSlet
  4. Svar
    1. Jeg følte mig også enormt heldig, da jeg fik lov at nappe krukken fra rullevognen med nye loppevare.

      Slet
  5. Wow! Det var da helt vild!
    Der var du godt nok heldig :o)

    SvarSlet