Stilhed

Og her blev stille... i den del dage faktisk. Det var egentlig ikke hensigten, men sådan blev det. Jeg har masser af ideer, spændende projekter undervejs og andre hemmeligheder, som jeg endnu ikke kan skrive noget om herinde, selvom jeg rigtig gerne vil dele ud :-)

Lige nu fifler jeg lidt rundt med nogle kasettebånd. Jeg tænker, at de kunne være ret sjove at lave et eller andet ud af, omend de fire bånd jeg har ikke er særlig farverige. Mener selv, at jeg engang havde bånd i både pink, gul og rød... Man skulle have gemt dem, skulle man. Synes ellers jeg er lidt af et gemmehoved, men kasettebånd havde jeg åbenbart ikke den store tiltro til mere, da tingene begyndt at pege i retningen af CD'er istedet.

9 kommentarer:

  1. Du må i genbrug og købe en masse børnebånd. De var altid så farverige :)

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis genbrugsbutikkerne havde nogen... Butikkerne "her" er gået over til cd'er. Håber dog på at kunne finde de farverige bånd på de største af den kommende sommers loppemarkeder :-)

      Slet
    2. Vi brugte gamle kassette bånd som bortkort da min mand holdte 40 års fødselsdag med 80'erne som tema. Det var perfekt og originalt

      Slet
  2. Fik lige et flashback til "the good old days" ved dit indlæg. Det er ikke længe siden, at jeg sendte de sidste kassettebånd væk herfra til de "evige jagtmarker" ... øv, ærgeligt

    SvarSlet
    Svar
    1. Min kasse med bånd er som nævnt røget samme vej... Og ja, desværre. Jeg må bare få fundet mig nogle nye, når jeg finder ud af præcis hvad båndene skal gå til.

      Slet
  3. Hej Helene, du kan hækle tasker ud af kassettebånd, det har jeg selv gjort før :) det samme kan du gøre med videobånd. Du kan se tasken her: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=155567834604719&set=a.155567821271387.1073741825.143543775807125&type=1&theater

    SvarSlet
    Svar
    1. Så fine - tak for links. Desværre er jeg ikke særlig god til at bruge punge og tasker. Og hvor selve "båndsalaten" nok taler til de mennesker som hækler af det, så er det nok selve plastikdelen af båndet, som "snakker" mere til mig. Så jeg tænker på at indramme nogle bånd, eller at bygge et eller andet af dem :-)

      Slet
  4. Jeg har en af de store bedrollere fyldt til bristebåndet med kassettebånd (bla 505 og Trax coming home) - men jeg har også nogen gamle to farvede, tror de er blå/grøn og Pink/gul i gennemsigtig plast. Har også både Lilla, grøn og orange bånd , de er fra lige omkring 80 (måske ældre) .... Skal se om de mest farvestrålende kan få afrejsetilladelse og lande hos dig en gang i fremtiden - skal bare lige ha kopieret det vigtigste over på pcen..... MEN MEN MEN kan de overhovedet bruges hvis jeg har skrevet på dem med den grimmeste barnlige håndskrift ????? Altså hvis du som jeg ofte har gjort påklistre nye sedler er det jo lige meget men ellers ser det jo frygteligt ud :-D

    SvarSlet