Anbefaling af blog

På trods af at Instagram har fordrevet en del aktivitet fra Blogland, holder jeg stadig af at læse og kommentere blogs. Selv tvivler jeg på, at jeg nogensinde kommer videre til Instagram. Måske jeg er klogere om et års tid eller to...

Ofte ender jeg med at følge farverige blogs, kreative blogs, billedrige blogs og blogs med vejledninger og tips til gør-det-selv projekter omhandlende eksempelvis origami. En blog har jeg fulgt længe er Mini Eco. Bloggen er et sand skatkammer af kreative ideer, sjove påfund og gratis vejledninger til alverdens ting fra Pacman kort til origami-projekter.

I går fik jeg prøvet opskriften på papirdoughnuts til min sættekasse - den kan på det varmeste anbefales, ligesom resten af bloggen!

8 kommentarer:

  1. Mini Eco er så fed en blog, det er utroligt, hvad hun kan få lavet. Elsker at kigge ind på den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig - det vrimler med fede ideer "derinde"!

      Slet
  2. Takk for tipset- det var en super blogg. Er glad for din blogg også - du har gjenbruksfokus og det liker jeg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre, tusinde tak :-) Jeg forsøger at holde mig til temaet, enkelte gange afviger jeg dog lidt.

      Slet
  3. Hej Jeg holder meget af at kigge blogs, jeg har ikke nogen selv, men jeg giver dig meget ret i, at det er sjovt og inspirerende at følge med i de farverige blogs.
    Din blog er også meget inspirerende.
    Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Anette :-) Det er det fine ved "Blogland", man behøver ikke nødvendigvis at have sin egen blog, for at kunne deltage.

      Slet
  4. God torsdag!

    Meget smuk og farverig sættekasse du har fået lavet dig:-)
    Det er en genial idé med papirdoughnuts!

    var inde at kigge på din anbefaling på Mini Eco, det kræver måde tålmodighed og fingersnilde, men meget flot:-)

    (Vil anbefale det videre til min datter på: http://www.mariahoffbeck.blogspot.com hun er også meget kreativ, farverig, kan mange ting osv. Lige nu har hun en giveaway hvis det var noget for dig, der er bl.a. et gavekort på 1190kr. til Profilphoto, måske noget for du og familien).

    God kreativ dag ønskes herfra
    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for din kommentar, Tina. Jeg kigger faktisk allerede med hos din kreative datter - der er nemlig farver, kreativtet og fængende indlæg :-)

      Med ønsket om en kreativ dag til dig også.

      Slet