Hurtigt hentede perler

Efter en nat med Oscar-show og STOR glæde over prisen til Anders Walters kortfilm Helium, var energien tilnærmelsesvis ikke eksisterende, da vækkeuret ringede 06:15 i går morges. Heldigvis blev jeg kun afkrævet 4 timers tilstedeværelse på universitetet, hvorefter der akkurat var nok energi til at hente mini-hama perler hjem fra den lokale genbrug.

Perlerne har været ved at hoppe ned i min indkøbskurv længe, men jeg har ikke kunne finde tilsvarende perleplader. Imidlertid er de nu dukket op i Søstrene Grene, hvor man også kan få perler, hvis nu ikke den lokale genbrugsbutik har dem på lager.

Ideer til kreationer var der ikke mange af bagefter... Det burde være reglen på landets Film- og Medievidenskabsstudier, at man havde fri dagen efter Oscarshowet :-)

8 kommentarer:

  1. Der findes ellers mange gode steder på nettet hvor man kan købe perler. Og ellers købt dem brugt online halvdelen af mine perleplader har jeg købt brugt på guloggratis eller dba sammen med hav af perler.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også købt rigtig mange ting ifm. de "almindelige" hamaperler brugt, men synes ikke rigtig der er det store at finde vedr. mini-perlerne.

      Slet
  2. Det med at film-og mediestudierne burde have fri dagen efter Oscarshowet er rigtigt. Jeg så det godt nok ikke, men størstedelen af mine klassekammerater så lidt lange ud i ansigtet det meste af mandagen - dem der var mødt op i skolen vel og mærket ;)

    Skønne perler - jeg ser lyserøde stjerne og påskeæg til pyntegrene måske!?
    God tirsdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi var heller ikke mange til mandagens forelæsning, på trods af at forelæseren virkelig er underholdende og relevant at høre på. Jeg må dog indrømme, at Oscar-showet først er begyndt at sige mig noget, efter jeg begyndte at læse medievidenskab. Dengang jeg læste multimediedesigner, var der ikke rigtig nogle på mit hold som fulgte med.

      Slet
  3. Spændende hvad du finder på med de perler. Jeg opdagede en skotøjsæske fyldt med mini perlerne da vi flyttede i sommers så ser frem til inspiration:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en gave at finde midt i flytterodet :-)

      Slet
  4. jeg laver små figurer til mobil og penalhuse. hvorfor ikke kreerer et design med dit eget mærke og sætte på de solgte ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hatten af for den detalje, det må da være enormt tidskrævende med de bitte små perler. I de lynlåse jeg bruger, er der desværre meget sjældent nok plads til vedhæng i lynlås-dimsen.

      Slet