Ønsker for loppesæsonen 2014

Jeg har fået gravet mine to bitte bitte små Lyngby vaser frem fra skabet. En tur i skoven bød på de fineste små blomster og grene i fuldt flor. Vaserne fandt jeg billigt sidste sommer på et loppemarked. De er dejlig neutrale i deres form og farve, så jeg håber på, at den kommende loppesæson byder en eller flere hvide skønheder.

Jeg ved, at rigtig mange af jer som læser med, også har planer om at besøge loppemarkeder den kommende sommer i jagten på brugt guld. Det kunne være sjovt at høre, hvad I håber på at finde i den kommende sæson!?

Det er helt utrolig så meget det hjælper på energiniveauet, at solen har skinnet de sidste mange dage. Tilstanden i skoven med grene på nippet til at springe ud gør det kun bedre. Når dagen toppes op med annonceringen af en Nephew koncert på Sjælland, har man opskriften på den rigtig dejlig dag! Må jeres dag blive lige så rar!

12 kommentarer:

  1. Jeg håber på at finde en Jo Hammerborg Saturn lampe. Selvom
    man skal være meget heldig for at finde den. Og en Lyngby vase
    vile også være dejlig at finde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Orv. Sådan en fin lampe-sag har jeg godt nok ikke mødt på min vej tidligere. Men hvor er den fin og enkel. Håber din jagt lykkes! Lyngbyvaserne er vi vidst rigtig mange om at jagte, så det kan godt ske, at den jagt bliver lidt vanskelig. Men hvis man ikke leder, er man ikke heldig :-)

      Slet
  2. Uh, en lækker retrolampe, royale porcelænsfgure (særligt H.C Andersen figure, Ole Lukøje figure og isbjørne) og H.C platter fra B&G (der er så mange fine udgåede af slagsen) og ellers alt sjovt og finurligt - børnebøger, teak-reoler, krydderikrukker o.l

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da en dejlig lang liste :-) Jeg ved ikke så meget om porcelænsfigurer andet end, at jeg synes de er noget så fine. Har kigget lidt med hos dig, når du har vist frem. Held og lykke med jagten! :D

      Slet
  3. Blå Colditz, Lyngby vaser (ja, også mig ;) ), Erik Kold, Daells Varehus fugle (er DYBT misundelig på din samling), portugisiske haner og hvad jeg nu ellers lige falder over. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh fuglene, de er simpelthen også så fine. Men der er meget langt imellem dem. Håber du har heldet med dig! Blå Colditz har jeg tit haft mødt, så mon ikke det lykkes for dig, at finde lidt af det? :-)

      Slet
    2. Uh, det håber jeg da :) Ja, der er desværre meget langt imellem dem - men de ER super fine! :)

      Slet
    3. Var det ikke noget med, du samlede på disse her i øvrigt?

      http://www.loppeguf-biksen.dk/44919035?i=76319451

      Slet
    4. Jo, det har du helt ret i :-) Dog har jeg lige netop de figurer. Prøver stadig at finde ud af, om der findes Mumrikken, Lille My osv. Har selv: Sniff, Mumifar x 3, Mumimor, Snorkfrøkenen og Mumi.

      Men tusinde tak for at du lige tænkte på mig, da du så Mumi'erne!

      Slet
    5. Ved du, hvad firmaet bag figurerne hedder?

      Det var da så lidt :)

      Slet
    6. Ja, Bulls. Det står trykt på figurerne :-)

      Slet
    7. Ok - jeg kan da lige holde øjnene åbne og se, om jeg skulle være heldig at falde over nogen! :)

      Vh Katrine.

      Slet