Loppemarkedsfund

Idag bød muligheden sig for en tur forbi Spejderne i Farum. Min tur rundt i loppehallen blev fulgt af en fotograf, så engang i løbet af de kommende måneder kommer der lidt mere om denne tur... Mere info følger selvfølgelig!

Desværre har jeg ikke kunne bestille gode og mange loppefund lige til denne lørdag, hvor genbrugsfund var en forudsætning for at få nogle fine billeder i kassen. Når det er sagt, var jeg møg heldig, når man tager det store fremmøde af mennesker i mente.

På kort tid lykkedes det at finde både Arabia Pomona krukke inklusiv låg, pastelfarvet sytråd og lynlås, lidt Lego til sættekassen og 6 fugle fra Daells Varehus. Prisen var fantastisk, bare 90 kroner for alle sagerne.

Fantastisk loppelørdag - mon nogle af jer har været afsted og fundet guld?

16 kommentarer:

  1. Ja, der var både guld og rigtig mange mennesker. Og selvfølgelig sure, gnavne loppesælgende damer som sælger alt for dyrt. Ligesom det plejer at være, derfor kommer jeg kun 1 gang om året. Det bedste fund gjorde jeg dog i en genbrugsbiks, hvor jeg fandt de fineste lotus kogeplade skjulere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem vil jeg da gerne se billeder af ;-)

      Slet
  2. - de sure damer, eller mine fine fund ? ;) har sendt dig en sms med billeder !

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha... De sure damer, helt klart ;-) Var lige et smut i Slumstrup et par timer, tjekker mobilen nu.

      Slet
  3. Nej, hvor snyd - de fugle er simpelthen så lækre! #megamisundelig! ;) Ih, hvor er det nogle fede fund! :)

    Vh Katrine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er virkelig også godt tilfreds med fangsten. De sidste gange har jeg ikke rigtig fundet det store i Farum. Men det vendte altså nu.

      Slet
  4. Det var da nogle fanastiske fund... :0)

    SvarSlet
  5. Sikke et fantastisk fund med den marmeladekrukke. Dem samler jeg også på - selvom samlingen indtil videre kun tæller en enkelt, ha ha. Men det bliver nok nemmere at samle, når vi atter bor i Danmark og går på loppemarkeder der. Og selvom de sikkert kan findes rundt om på nettet er det også okay at have lidt at gå på jagt efter :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Marmeladekrukken var mit første køb igår. Det er min tredje krukke (har to med blommeprint), men min første krukke med låg. Ellers har jeg en kande med blommeprint og den store frugtskål med jordbær på :-)

      Slet
  6. Tænk jeg har en datter boende i Farum men det er aldrig lykkes at være derover lige netop på sådan en dag .. det skal altså prøves engang !

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må prøves. En anbefaling herfra :-)

      Slet
  7. Eii de fugle og træerne vækker minder, sådan nogle havde vi, da jeg var barn (afsløret...er ikke helt und ;-) )
    Selv har jeg ikke købt noget i dag, men har solgt en smule genbrug :-)
    :-) Rikke / http://hvorsvaerterdetlige.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det virker virkelig til, at fuglene har været udbredt. Dog synes jeg ikke det er så ofte, at de dukker op blandt jule- eller påskepynt på loppemarkeder.

      Slet
  8. Hej Helene,

    Ledte du ikke på et tidspunkt efter en blå emaljeserie med store marguritter på?
    Jeg faldt bare lige over denne annonce på dba http://www.dba.dk/emalje-daase-skaal-kop/id-1007162957/

    Og så den blå emalje skål, og kom til at tænke på dig.

    Hvis det ikke er aktuelt, så beklager jeg ulejligheden :)

    Vh. Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for tippet, Line. Sødt af dig at have mig i tankerne. Desværre er netop den emaljeserie ikke en jeg samler på - men der er vidst flere her i Blogland som gør.

      Slet