Runde kreationer


Søster og jeg har fået brugt en masse teposer som jeg løbende er heldig at få forærende - tusinde tak til alle jer som tænker på os i den sammenhæng. Når de fine motiver bliver udnyttet helt rigtigt, kan man være heldig at få foldet nogle rigtig fine skabninger. Mine egne favoritter er de større cirkelformede rosetter med plads til både frugtmotiv, tekst og ensfarvede områder.

Min søster har foldet sig frem til den nederste blå rosette. Hun har dog givet mig lov til at afsløre fremgangsmåden, så der kommer et indlæg med en vejledning på et tidspunkt. Ind til da må I have en dejlig påskeferie!

3 kommentarer:

  1. Lyder godt med en DIY jeg har vildt mange the poser liggende, så det er godt med lidt inspiration til foldning, som ikke er min helt store kunst. Har lavet flettet taske og kurv i theposer men det tager godt nok laaaaaang tid

    SvarSlet
    Svar
    1. Det fine er, at rosetterne a la den blå er rimelig simple at folde. Det som tager tiden er, at der skal foldes 16 stk til en rosette. Alle 16 teposer er dog foldet helt ens, så man lærer hurtigt fremgangsmåden i blinde.

      Slet