Farvelade




Til de som måtte være interesserede er en update på, hvilket plastik jeg pt. har nok af til at kunne flette af: Turkise/lyseblå nuancer, Pågen gifflar emballage, diverse grønne farver, klar rød med guldfarvede kaffekopper, neongule striber, hørprint, skinende guld, blank sort, mat sort, sølv, Gevaliaposer, ensfarvet rød og ensfarvet græsgrøn.

Farverne kan kombineres som ønsket, ligesom regnbuetasker i mange farver også kan laves. Se eventuelt min salgsside for inspiration, priser m.m. her.

5 kommentarer:

  1. Hej Helene
    Jeg har tænkt på dig i dag....
    Jeg har været i Den gamle by i Århus, og været i deres 1974 hus, der var "genbrug blir guld" bøtter (læs Kold bøtter) og lotus ting !
    Lige noget for dig, så jeg sendte dig lige en tanke
    Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Nææh... Det må jeg få set, næste gang jeg besøger Århus :-) Tak for tanken!

      Slet
  2. hej.
    jeg har en hel sort affaldssæk med lilla karat poser, vil du have tilsendt... ellers ryger de ud.

    Birgitte (du har tidl. modtaget)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgitte. Tusinde tak for dit tilbud, men pænt nej tak. Jeg kan simpelthen ikke have mere plastik efterhånden ;-) Men det kender du nok...

      Slet
    2. Nej... lilla kaffeposer... De må da ikke blive smidt ud!!! Er det for sent at få dem? Jeg har længe ønsket mig en lilla taske :-)
      Kh Birgitte

      Slet