Genbrug og loppefund

Så fik denne kurv gjort en ende på endnu en blogpause. En masse mennesker har gemt deres slikposer til formålet. Nu skal kurven til Jylland, hvor den forhåbentlig kommer til at stå blandt andre fine sager kreeret af genbrug.

Husk, at du på fredag d. 30. maj (hvis du ikke har afmeldt alle reklamer) får et nummer af Post Danmarks 'Med Rundt' omhandlende genbrug og loppefund i din postkasse. Omslaget har været længe undervejs. Hvordan billederne til omslaget blev til, skrev jeg om i dette indlæg på bloggen.

2 kommentarer:

  1. Hej Helene
    Tak for "med rundt " fin lille reklame for genbrugs guld, men du skal jo ikke give alle dine fif fra dig så er der jo ikke mere guld til dig selv !!
    Men de ku da godt lige ha lavet en lille reklame for din blog !
    Go Sommer og guld jagt
    Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Herligt du har fået omslaget, selv er jeg blevet snydt. Så jeg har faktisk ikke set det endelige omslag, ej heller de brugte billeder. Jeg har kun læst teksten. Håber "bare" posten har glemt mig, så jeg får det i morgen i stedet.

      Du har helt ret, det kan koste mig et par gode fund, at give mine tips væk. Dog har jeg gemt de bedste ;-) Jeg har "mine" steder, som jeg helst ikke røber. Med Rundt's landsdækkende karakter gjorde dog, at jeg ikke behøvede at røbe dem. For nordjyderne er nok lidt ligeglade med at læse om mine skatkamre på Fyn og Sjælland.

      Tusinde tak for din hilsen :-)

      Slet