Juleri i regnvejr

Nu regner det udenfor. Så kan jeg godt tillade mig at jule lidt, bilder jeg mig ind. Som lovet billeder af den fine julepynt som i weekenden dumpede direkte ned i min turban, eller indkøbspose. De fire stykker pynt mangler som billedet viser deres metalophæng, men det skulle gerne være ordnet nu.

Er specielt glad for den lille fine sølvsag med grøn og pink dekoration. Selvom jeg generelt er glad for mange farver, påtænker jeg mig et år at afprøve et juletræ dekoreret med udelukkende pink pynt, da jeg i forvejen har ret mange fine pinke stykker glaspynt af ældre dato fra loppemarkeder. Se bare lige her, her, her og her.

8 kommentarer:

  1. Min bror købte engang en juletræsfod på loppemarked om sommeren under en hedebølge. Han fik den for 1 kr. efterspørgslen var nok ikke så stor.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er utrolig fordelagtigt at købe ting uden for sæson - så slipper man gerne meget billigt, hvis der vel at mærke er tale om loppevarer. Der gælder det omvendte for madvarer :-)

      Jeg har faktisk heller ingen juletræsfod, så jeg må gøre din bror kunsten efter!

      Slet
  2. Man kan jule hele året rundt:-) Og skønne sager, du har fundet dig der.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi kan godt i hvert fald :-)

      Slet
  3. Nej, hvor er de fine! Glæder mig til at se dit juletræ i år (håber, du poster billeder, når det er!) Jeg må sige, jeg er helt vild med koglerne og klokken!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må få et billede af mine vinduer med pynt :-) Der går nok et par år, før jeg får mit eget juletræ... Desværre...

      Slet
  4. De er så fine, gamle glaskugler - jeg er også ivrig samler og har blogget om det et par gange - kan heller ikke passere en genbrug uden lige at kigge efter nogle, også of season :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre, at man ikke er den eneste. Man kan til tider blive i tvivl, når man mest omgåes folk som ryster på hovedet ;-)

      Slet