Træt af tilværelsen - dagens loppefund

Loppesæsonen er for alvor påbegyndt. Her, der og allevegne er der markeder. Det er det rene slaraffenland for skattejægere. I morges fandt jeg selv denne ovenstående hoptimist og sparegris med de meget sigende øjne. Jeg har efterhånden fået fundet mig en del røde hoppende fætre, men ingen med et ansigt som denne.

Desuden havde morgenstund også guld i mund i form af et par fine gamle stykker glaspynt til juletid. Et par af stykkerne mangler dog deres ophæng, så jeg skal lige have fikset, inden de kan vises frem "herinde".

Forsat god søndag - og god jagt til skattejægerne!

11 kommentarer:

  1. Ja den kunne godt ligne, den var lidt træt af det hele - men fin det er den nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Imponerende hvordan 2 streger og 2 prikker tilsammen kan efterlade en med det indtryk.

      Slet
  2. Skønne fund, syntes dog at mange loppemarkeder er ved at blive til legetøj/børnetøjs butikker, jeg må vist gå andre græsgange;0))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan faktisk godt følge dig. Som regel vælger jeg derfor markeder, hvor foreninger eller lignende har samlet ind. Her er der som regel lidt af hvert, frem for kun legetøj eller tøj.

      Slet
  3. Ja der er gang i den rundt omkring. Desværre missede jeg det stor Lion's loppemarked i wGlumsø i weekenden pga af arbejde ARGGH :( . Det plejer ellers at være fantastisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det er så ærgerligt, når det sker! Håber du for revanche snarest!

      Slet
  4. Ej, hvor er han da simpelthen den sødeste hoptimist, jeg nogensinde har set!! Det der ansigt. det er da fuldstændig fantastisk! Er helt vildt med udtrykket!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har skrevet om det før "herinde", og holder stadig fast i det. Der er langt større variation i ansigtsudtrykkene på datidens hoptimister i forhold til de nye hoptimister. Omvendt findes de så primært kun i røde, hvor nutidens hoptimister fås i et væld af farver. Men hos mig tæller ansigt mere end farve :-)

      Slet
  5. Hvor er der skønt at se dine gode loppefund:) og dine kreative ideer på din blog:)
    Er imponeret over din iver for at bruge genbrug/papir mm. og bruge det i en ny sammenhæng.
    Til ting der kan bruges, tasker, kurve mm.. Herligt. Håber du vil kigge forbi min blog en dag.
    Jeg finder også gode loppeting:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, Liz. Og selvfølgelig vil jeg kigge forbi :-)

      Slet