Er det street? (hama-edition)

Har på Instagram set og læst om en gruppe kreative damer som har pyntet Vejle by med en form for street art, en masse fine hama-is (se bare lige her). Jeg købte tidligere på året en masse mini hama perler i min lokale genbrug. Efter at have set billeder af Vejles smukke is - som mange Vejle-borgere desværre har pillet ned og taget med hjem, bliver jeg simpelthen nød til at lave min egen isplakat.

Jeg har tilladt mig at efterligne Vejles vaffelis, dog har jeg videreudviklet lidt på selve vaflen, så den nu er tofarvet. Is-varianter er der nok at tage af; Filur, Kungfu, Zapp, Københavnerstang, gammeldags vaffelis og soft ice. Og Sommerlæsken, som desværre ikke eksistere mere, den må også med! Flere billeder følger...

8 kommentarer:

  1. Hvor er de fine!
    Jeg elsker den form for street art!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er meget imponeret over de kreative damer, som har valgt at pynte Vejle. Nu har jeg lavet isene med mini hama perler, men selv med de almindelige hama perler, tager det lang tid. Og herudover har de jo også brugt tid på at sætte dem op!

      Slet
  2. Ihh de er så fine... Glæder mig til at se flere :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Flere billeder følger... Men det er mini hama, så der går liiiige lidt ;-)

      Slet
  3. Härliga! Jag blir inspirerad!

    SvarSlet
    Svar
    1. Fantastisk! Der følger flere isbilleder inden alt for længe :-)

      Slet
  4. Ej, hvor er de fine! Man får da simpelthen lyst til selv at lege med rørperler igen! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var præcis Blogland som inspirerede mig til at begynde at lave rørperler igen - sidst jeg var i gang, var tilbage i fritidsordningen :-)

      Slet