Mens I venter...

Så blev den endelig færdig! I en tid med eksaminer og bacheloropgave er det en kæmpe sejr, at få fundet tid til færdiggørelse af projekter. Tasken er lagt ind på min salgsside, hvor endnu en blå teposetaske følger, når jeg får fundet tid til at gøre den færdig.

Mit hoved er ved at eksploderer af ideer til genbrugsprojekter og indlæg her på bloggen, men tiden er ikke lige til dem nu. Så hæng venligst lige i, så kommer der mere efterhånden som jeg får ekspederet eksamensopgaver m.m. ud af verden :-)

På tegnebrættet er en grøn-guide til København. Den skulle gerne lande "herinde" på søndag, efter min loppe-makker Louise og jeg har testet den selv!



2 kommentarer:

  1. De ser bare totalt godt ud ! fedt at de giver et mønster. glæder mig til at se den blå.

    SvarSlet
    Svar
    1. Personlig er jeg også meget begejstret over mønstrene, som teposerne danner. Især den blå er blevet rigtig fin. Den mangler lige at få en lynlås, hvorefter den selvfølgelig vil blive vist frem her på bloggen :-)

      Slet