Blandt wannabe hattifnatter - en papirbil

Mine "wannabe hattifnatter" fra Studio Arhøj har for en kort bemærkning fået selskab af mit projekt fra sidste uges indlæg, en nu færdig pickup truck. Jeg endte med at fylde bilen med flamingo og korkpropper i hjulene, så den blev mere stabil. Skulle nogle af jer selv få lyst til at prøve at lave en, så findes vejledning + skabeloner lige her.

Bemærk dog følgende: 1. Vejledning er på, hvad jeg tror er kinesisk. Og 2. Alene sidespejlene består af hver 3 bitte små stykker papir, så forvent ikke de store fremskridt den første aften eller to med projektet!

6 kommentarer:

  1. Men sikke et resultat, du har fået ud af dit hårde arbejde. Flot!

    ....og så kan jeg ikke lade være med at bemærke, at wannabe hattifnatternes øjne har en forbløffende lighed med mumitroldenes ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil godt indrømme, at bilen er fotograferet fra sin mest flatterende side ;-) Den har lidt buler og småskavanker her og der. Men overordnet er jeg godt tilfreds.

      Og ja - hattifnatterne har øje som "de rigtige". Det er i virkeligheden nok også en af grundene til, at jeg holder af dem.

      Slet
  2. Hold da op, den bil er blevet flot!

    Jeg elsker også de der Arhøj spøgelser :)

    Vh Katrine.

    SvarSlet
  3. Nøj hvor fint, lækker øse de har fået.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha... Den blev brugt som gave - den fik et gavekort til benzin på ladet. Desværre havde den nok heller ikke været stærk nok til bare en hattifnat på laget. Skodbil ;-)

      Slet