Har du smadret porcelæn?

Efter at have været i skriftlig dialog med personale hos Royal Copenhagen, er det kommet frem, at de destruerer ALT smadret porcelæn, som bliver indleveret qua deres brudgaranti. Ergo kan man ikke af den vej finde porcelæn til mosaik. Derfor har jeg en lille bøn.

Skulle I kende til antikbutikker, markeder eller andre steder, hvor det er muligt at købe beskadigede musselmalede porcelænsdele, så er jeg meget interesseret i et pip i nedenstående kommentarfelt. Eller skulle I selv være så uheldige at smadre noget, så hører jeg det også gerne - jeg lover ikke at sladre eller udstille nogen som klodsmajor!

9 kommentarer:

  1. se min tidligere kommentar.
    Vh Tove

    SvarSlet
  2. Skal det være musselmalet eller duer andet (blåt) porcelæn også? Bare for at være HELT sikker, så man lige kan holde udkig :)

    SvarSlet
  3. Der ligger en antik/ genbrug i gl.rye ,de har haft en hel afdeling med skåret porcelæn,lige nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad den hedder,vender tilbage når hukommelsen er vågnet

    SvarSlet
    Svar
    1. Glryeantik.dk,men de har det ikke på nettet du skal hen til dem fysisk eller måske ringe til dem

      Slet
    2. Tusinde tak, Gitte. Det vil jeg grave videre i!

      Slet
  4. Vil du også have smadret blå Colditz? Jeg samler nemlig på det og køber det over nettet så der ryger altid en tallerken når vi får en stak tilsendt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for tilbuddet, Jeppe. Jeg forsøger dog (selvom det virker tilnærmelsesvis umuligt pt.), at holde fast i ideen om musselmalet mosaik - så pænt nej tak.

      Jeg undres dog over, at du får smadret så meget Colditz. Får afsenderne ikke pakket det godt nok ind eller?

      Slet