Lidt om biler... og mig...

Det startede som lidt af en joke, som en overspringshandling i forbindelse med min bacheloropgave, som nu endelig er færdig! Jeg aner ikke den mindste smule om, og interesserer mig egentlig heller ikke for, biler. Alligevel er jeg begyndt at se Top Gear!? 

Og hvorfor så ikke tage skridtet videre? Paper Car Crafting. Så nu ser jeg Top Gear og samler bitte små biler af papir! Vejledningen er kinesisk, billederne bitte bitte små og min tålmodighed snart opbrugt. Men færdig skal bilen blive! Jeg skal bruge den til noget helt særligt, inspireret af Maja's indlæg.

Genbrugstanken nåede også et højdepunkt, da jeg var ved at rive bilens fire hjul fra hinanden - de indtog gang på gang en meget uhensigtsmæssig dråbeform. Løsningen blev en skive af en korkprop i hvert hjul. Så nu kører det...

2 kommentarer:

  1. God søndag,

    fint med sådanne papir biler:-)

    Jeg kan huske i min barndom, der samlede jeg hele kirker, bygninger og små byer af papir, det var et hit dengang. Men biler har jeg ikke prøvet, men en bus har jeg samlet.
    Det er da meget healende og afstressende af sidde og pusle med, hvis man kan.

    Du kan vinde en bWhite stick på bores blog, du er velkommen.
    Nyd søndagen.
    Maria og Tina

    SvarSlet
  2. Altså, sikke dog en sjov idé! :) Jeg kan sagtens forestille mig, at man kunne blive helt vildt grebet af at sidde og nørkle med sådan noget.

    Vh Katrine.

    SvarSlet