Mere Ethel von Horn

Som jeg skrev i mit indlæg fra i går, har jeg i løbet af den sidste uges tid gjort 4 gode fund på DBA.dk. Jeg fik vist det ene fund frem. Her er de 3 andre fund. De som har læst med længe eller som har været en tur tilbage i blogarkivet vil vide, at jeg er helt pjattet med dåsernes mønster kreeret af Ethel von Horn for IRA Danmark.

Det svenske magasin Scandinavian Retro bragte for noget tid siden en større artikel om netop IRA Danmark og prints som dette af Ethel von Horn. Desværre har jeg ikke selv fået læst omtalen, så jeg ved ikke, om artiklen bidrog med ny info om mønsteret!? Generelt er det meget utrolig sparsomt, hvad jeg kan fortælle om mønsteret. Jeg kan bare godt lide det.

På loppemarkeder har jeg fra tid til anden været heldig at rende ind i en masse grønmønsterede dåser og bakker samt en enkelt blå rund dåse. Se evt. mit tidligere indlæg lige her. Så at de grønne genstande nu kan blandes med flere blå og en orange er super fint.
 

2 kommentarer:

  1. Hvis du er interesseret i at bytte de høje til nogle andre former og farver så sig til!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal jeg huske :-) Lige pt. er de dog ikke "uønskede" i størrelse eller farve.

      Slet