Nap en kylling!

Der er de loppekøb, som er planlagte. Måske har man ledt i flere år. Så er der det modsatte, de ting som bare "springer på en". Spontane loppekøb. Midt i en bogkasse på et loppemarked fandt jeg i formiddags en gul kasse. I den lå 7 store piberenserkyllinger. Jeg har set dem i små størrelser, man aldrig så store som en håndfuld.

Den gule kasser ligner en, som har stået på en butikshylde, hvorfra man ved påsketid lige kunne nappe en kylling eller to med hjem. Både kasse og kyllinger kom med hjem - en 5'er for både kyllinger og kasse, en bog jeg vil præsentere i morgen samt en stabel A4 kuverter.

4 kommentarer:

  1. De er søde og helt uundværlige tik påske ;-)

    Rigtig god søndag!

    SvarSlet
  2. Jeg husker dem fra min barndom, min mor var en af dem der pyntede op til påske, og første påskedag var der stort morgenbord med alt hvad der hørte til bl.andet de her kyllinger i mange størrelser så vidt jeg husker, dejlig nostalgi:)
    Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg husker dem også, fra da jeg var mindre. Men der var de bare meget små. De her fylder det meste af en håndfuld hver :-)

      Slet