Når der er langt mellem loppemarkederne...

Selvom jeg ikke har fået en eneste sponsorkrone for det, vil jeg gerne smide lidt positiv omtale i retningen af Den Blå Avis. I disse tider, hvor der er langt mellem loppemarkederne, er deres hjemmeside en glimrende erstatning - jeg bruger den selv en del.

Jeg har efterhånden hørt flere tale om, at de ikke forstår at folk gider hjemmesiden - for den er jo ikke som et rigtigt loppemarked. Men det er, og har hele tiden været, min påstand, at man sagtens kan gøre nogle rigtig, rigtig fine fund "derinde". Prutte om prisen kan man også sagtens. Jeg gør tit det, at jeg giver et lidt lavere bud end udbudsprisen og ellers tilbyder at afhente selv, hvis det er mindre ting i nabolaget. På den måde sparer man hurtigt 10, 20 eller 30 procent yderligere.

10 minutter. Længere tid har jeg faktisk ikke brugt på at gøre hele 4 rigtig gode fund i denne uge, som jeg har svært ved at forestille mig, at jeg kunne have gjort bedre og billigere på et loppemarked. Ugens første fund var denne IRA Danmark sag med fuglemotiv af Arne Bentsen:


Tidligere har jeg været heldig at finde både en firkantet og en lille rund dåse med grønne fugle. Siden da har jeg bare ikke fundet en sk.. med fugle på. Stor var sejren derfor, da den ovenfor viste store runde dåse dukkede op på dba.dk.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Helt bestemt. Så er den endda større end den runde jeg har i forvejen.

      Slet
  2. Sikke en god idé - jeg har ikke rigtig tænkt over, at man kunne spare penge og få tingene billigere ved at byde lidt smart og afhente selv :)

    SvarSlet