En særlig julekurv

Rigtig, rigtig mange timer har jeg julet langt før det overhovedet blev november og december. Resultatet blev denne sølvskinnende kurv, som jeg i sidste weekend forsøgte at lære et hold kursister at flette.

For at gøre 'projekt kurv' så fordøjeligt som muligt, havde jeg lagt op til at kursisterne "bare" skulle flette et enkelt eller to motiver. For ikke at skulle lave 4 demokurve med hver et flettet motiv, valgte jeg selv op til kurset at flette en samlet kurv med alle fire julemotiver: juletræ, julemand, snemand og kagemand.

Ud over at skulle kunne ses på kurset har kurven intet specifikt formål. Motiverne gør dog, at det er nu her i december, at kurven skal bruges. Derfor har jeg lagt kurven til salg her til en pris langt under hvad der dækker mit timeforbrug ifm. fletningen. Hovedsagen må være, at kurven kommer til et sted, hvor den kan komme til sin ret her i december.

5 kommentarer:

  1. Ej men altså.. Hvor er den fin! Jeg er helt vild med den! Hvis økonomien var lidt større (læs: det ikke var tid for jukegaveindkøb - som jeg dog glæder mig meget til!) så havde jeg meget gerne købt en af de fine kurve og hevet frem hver jul. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Decemberøkonomien sætter altid en stopper for spontane indkøb - kender det :-)

      Slet
  2. Hvor er den sød :)

    Jeg fandt desværre ingen rund juledug på min genbrugstur i weekenden, kun små firkantede, var ellers også selv på jagt efter en stor rektangulær juledug til julebordet, men også der uden held.. så må af sted igen næste weekend :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tusinde tak fordi du gad kigge! Det er jeg super glad for, selvom du ikke havde heldet med dig. Håber du i det mindste får fundet, hvad du selv er på udkig efter af juledug :-)

      Slet