Genbrugsprojekt: Musselmalet bord (del 3)

Mine to indskudsborde, som oprindelig så ud som vist nedenfor, er endelig blevet malet helt hvide. Kaklerne, som allerede på købsdagen blev pillet af bordene, bliver inden længe udskiftet med musselmalet mosaik.

Min far har været mig behjælpelig med at skære alle firkanterne ud. Personligt er jeg imponeret over hvor firkantede det egentlig lykkedes ham at få stykkerne. Pt. er der stadig plads til flere firkanter på flere af de skårede tallerkener. Og alle de tallerkener jeg fandt for nylig i storskrald (se indlæg her) er slet ikke blevet skåret op endnu.

5 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud - glæder mig til at se resultatet :-)

    SvarSlet
  2. hvordan har han skåret dem ud, med hvilket værktøj?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vinkelsliber med en skive til stentøj, porcelæn m.m. Og resten er skåret med en mindre maskine a la en vinkelsliber som er beregnet specifikt til at indgravere eller skære i sten, porcelæn osv.

      Slet
  3. tusind tak for svar - er i gang med badeværelse a la mågestel på husbåd
    bare ignorer min mail som jeg også sendte :-)
    https://www.facebook.com/pages/MF-Skansehage/805876882769636
    kh Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har lige fået en mail også :-) Hvor lyder istandsættelsesprojektet inklusiv mågemosaikprojektet bare spændende. Jeg bliver nød til at læse med i projektets gang på Facebook!

      Slet