Dyt, dyt - skal vi byt'?



23 år, og stadig barnligt glad for Lego. Det er mig! Et par fødselsdagsgæster havde derfor pakket lidt Legofigurer ind til mig. Desværre viste det sig, at de to figurer nedenfor var dubletter.Imidlertid mangler jeg stadig figur 6, 7, 14 og 16, før at min Lego Simpsons samling er komplet. (Tilføjelse: Jeg har fået fat i de sidste figurer).

De to nedenfor viste figurer byttes derfor gerne væk. Skulle det have interesse, så smid mig en mail på genbrugblirguld(a)hotmail.com

5 kommentarer:

  1. Min kæreste og jeg er henholdsvis 23 og 24 og vi ELSKER Lego!! Vi er også ved at samle Simpsons ind - de er jo uundværlige. Jeg giver min kæreste figurerne som små adventsgaver. Indtil videre har vi ingen dubletter men hvis vi får vil jeg huske dit opslag :) Desuden er vi nødt til at have dem alle!
    Håber du havde en god fødselsdag og tillykke

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kan simpelthen ikke blive for gammel til Lego, selvom det er mange ikke-forståendes påstand. Selvfølgelig må man have dem alle ;-) Jeg har også fået et par figurer i min pakkekalender, dejligt nok.

      Og tak for fødselsdagshilsnen :-)

      Slet
  2. Hej Helene. Jeg ville høre om du ville være interesseret i at sælge eller evt. bytte de to figurer med Apu og Lisa ? Vi har kun en dobbelt og det er Marge og jeg kan se at du ikke mangler hende :) Dog er det fuldstændig umuligt at opdrive de LEGO figurer nu - har været i lidt for mange forretninger og kigge nu! Vildt irriterende. Jeg ved ikke hvad vi evt. kunne bytte, men det kunne jo være vi kunne finde ud af noget.
    Godt nytår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria. Her i byen findes de stadig i stort antal i Føtex. Bilka har dem dog ikke mere, nej. Selv nåede jeg at få fat i de fire sidste figurer jeg manglede. Brugte 10 minutter i legetøjsafdelingen, hvor jeg var den irriterende type, som mærkede på alle poserne ;-)

      Har du en mail jeg kan fange dig på?

      Slet
    2. Hej Helene. Jeg har været i legetøjsforretninger og supermarkeder i Køge, Roskilde og København uden held - de har været som sunket i jorden, men godt at din samling er komplet. Jeg havde også været den type ;).
      Min mail er mariakrumbaek(a)gmail(.)com

      Slet