Fuldtallige til nytår

På falderebet inden 2014 bliver til 2015, er det lykkedes mig at få fuldendt min lille Lego samling. Jeg har igen været den irriterende type, som har famlet på alle poserne i legetøjsafdelingen for at finde netop de figurer, som jeg manglede.

Om 2015 kommer til at byde på flere Lego samlinger, har jeg ikke besluttet endnu. Men hvad jeg har besluttet er, at det nyt år skal byde på mere blogging, så bloggen ikke dør helt hen i perioder, som det har været sket i år.

Må I alle få et rigtig god nytårs aften!
På genblog i 2015

Helene

9 kommentarer:

  1. Åhh bare det var mig. Må famle videre lidt til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Må 2015 for dig byde på en komplet samling :-)

      Slet
  2. Tillykke med "den komplette LEGO-familie", altid sjovt når man når er mål.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Du har helt ret. Dog medfører en komplet samling, at samlermanien begynder at "kigge efter" noget nyt at samle på ;-)

      Slet
  3. Hej Helene
    Godt nytår til dig, glæder mig til blog indlæg fra dig de er altid så hyggelig og sætter gang i den kreative hjerne halvdel og genbrug.
    jeg så på et af dine forrige indlæg at du var ved at pakke/ flytte ...hvor flytter du hen?
    Hyg dig
    Hilsen "æggebakke" Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hånden på hjertet - det ved jeg faktisk ikke helt endnu. Odense og Syddansk Universitet var bestemt ikke mig, så er tilbage, hvor jeg kommer fra. Nordsjælland. Jeg skal bare finde det helt rigtige sted at slå mig fast ned. Det håber jeg 2015 byder på :-)

      Slet
  4. Skøn samling :-) Godt nytår!

    SvarSlet
  5. Glæder mig til flere blogindlæg :-))
    Godt nytår.

    SvarSlet