Hej Kaj!

Hej Kaj! Eller kajert'er, som vi kalder dem i flertal her på adressen. Almindelige kaj-kager spiser jeg alt for sjældent. Men jeg må indrømme, at der røg en fastelavnskajert ned i går - en flødeskumssatan med neongrøn tunge og chokoladeøjne.

Samvirke bringer i dette måneds nummer indslaget 'Kys frøen' - en landsdækkende sammenligning af Kaj-kager. Ikke alle Coops butikker forhandler Kaj-kagen, så jeg er ret imponeret over, at man laver sammenligningen. Man må da have været nødsaget til også at besøge bagerier og konditorier som ikke nødvendigvis er en del af Coop?

Netop pga. min begejstring for kajerterne, lavede jeg for et par år siden denne hækleopskrift på min fortolkning af en kaj-kage. Skal man tro Samvirkes sammenligning, mangler min kajert dog en tunge. Man har lov at blive klogere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar