Så stod man der...


I lørdags var jeg ude på en længere rejse for at hente tapet og at få afleveret alle de punge, som jeg gennem den sidste måned har fået flettet af finske kaffeposer.

Jeg drog ekstra tidligt afsted for at mødes med en blogger, som jeg skulle købe noget tapet af. 2 timers rejse hjemmefra stod jeg der, og så var tapetet pludselig ikke til salg alligevel. Helt ærligt, så føler man sig sku' røvrendt, når man står 2 timer hjemmefra i kulde, i en uge har mailet frem og tilbage og har besøgt sin bank for at hæve pengene til købet!

Slukøret og uden tapet måtte jeg så spilde en times tid inden jeg heldigvis tidligere end planlagt kunne aflevere alle de flettede punge til en glad modtager. En positiv afslutning på en flere timers tidsspild.

4 kommentarer:

  1. gud hvor bør vedkommende skamme sig.. Men sikke flotte punge du har lavet

    SvarSlet
  2. Total dårlig blogger stil, men godt du fik vendt skuffelsen til noget positivt... Super fede punge... :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, Heidi. Det er altid rart med en positiv oplevelse, og at den så lå til sidst på turen gjorde, at jeg rejste hjem i godt humør.

      Slet