Foldede forårshilsner


På trods af en ringe aktivitet "herinde" fra min side, kan jeg se på blogstatistikken, at rigtig mange af jer trofast kigger med endnu - det værdsætter jeg virkelig! Hvor gerne jeg end vil det, har jeg ikke ressourcerne til at lave jer alle en origami-hilsen og lade den bringe ud med Post DK. Så I må nøjes med billeder og en stor tak...

Jeg har brugt nogle af mine teposer (som mange af jer trofast samler til mig, tusinde tak!) til at folde både vintergækker og græstotter. Begge opskrifter er utrolig simple og kan findes her og her til gratis brug. De foldede vintergækker kan jo eventuelt kombineres med et gækkebrev, når vi kommer nærmere påske.

8 kommentarer:

  1. Hvor fint, det er lige til et gækkebrev :p

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ægte vintergækker er så fine i gækkebreve... lige når de bliver plukket. Efter en tur med Post DK ser origamiversionerne en del bedre ud.

      Slet
  2. Øh og hvor fandt du lige opskriften på dem henne? Kunne da godt tænke mig at kaste mig ud i det lille projekt.
    Knuz fra Lina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lina :-) Følg de to links i indlægsteksten, så finder du opskrifter på både græs og vintergækker.

      Slet