Et loppefund til hylden

Pludselig lå den der, midt i en stabel af metalbakker. Jeg genkendte den karakteristiske grønne farve på afstand og skyndte mig at bladre stablen af bakker igennem - gevinst! Et styks Ira Danmark bakke med blomstermotiv af Anita Wangel til bare 20 kroner. 

Lige så snart jeg får min hvidmalede tallerkenrække op på væggen igen, skal den grønne blomstrede herlighed op og stå sammen med mine andre bakker. I dette fantastiske vejr kan jeg godt savne min lyse stue med højt til loftet i min gamle lejlighed.

Min tallerkenrække var, før jeg malede den hvid, smidt til storskrald. Jeg der har læst med på bloggen længe vil kunne huske dette indlæg med historien om, hvordan jeg måtte bestige en beskidt container i gummistøvler, for at kunne få tallerkenrækken med mig hjem. Hvad man ikke gør for et godt møbel ;-)

2 kommentarer:

  1. Uha, det var et godt køb! De er så lækre, de der Anita Wangel ting! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg drages også af de store farverige blomster :-)

      Slet