Findes der små W. Germany urtepotter?

Jeg har en masse større hvide W. Germany urtepotter - simple, lige op og ned, ikke så meget der. De kan findes i stakkevis på loppemakeder til rimelige penge. Jeg er ret vild med dem til alle mine kaktusser, da deres personligheder så kan få lov at træde i karakter i stedet for at potten render med opmærksomheden.

Imidlertid kan jeg ikke finde ud af, om de findes i helt små størrelser. Min kaktusbesættelse har efterhånden ledt mig i fordærv mange gange og pt. har jeg nu 10 minikaktusser stående i hver deres forskellige slags kop eller urtepotte. For at de kan få ens W. Germany potter at stå i, kræver det, at de tyske potter findes i en lille størrelse med en indvendig diameter på blot 6 centimeter. 

Er der mon nogle af jer har tjek på W. Germany produktionerne og derfor ved, om der findes så små hvide urtepotter magen til den store potte vist nedenfor?





1 kommentar:

  1. http://www.countrycollection.dk/potteskjuler%20-%20hvid%20cylinder%20-%20mini%20A.htm - kender ikke til små w. germany potter, men disse kan måske bruges... Mvh.JM

    SvarSlet