@naargenbrugbliverguld - nu på Instagram!

Efter en længere periode med skal/skal ikke overvejelser omkring det at oprette en konto til bloggen på Instagram, har jeg valgt at give det hele et forsøg. Det er dog stadig tanken, at bloggen bliver det primære, og Instagram det sekundære.

Til jer som ikke er på Instagram, har jeg ladet de billeder jeg poster på Instagram fremgå af bloggens højreside - så kan I holde øje med, at I ikke går glip af noget :-)

Skulle nogle af jer have lyst til at følge bloggen på Instagram, er brugernavnet @naargenbrugbliverguld

2 kommentarer:

  1. Bliv endelig ved med at blogge. Instagram er ikke så let at følge med i, synes jeg - det følger din blog (og mange andre inspirerende menneskers) med haltende mellemrum. Der er efterhånden så mange, der kun er på Instagram, at det er helt trist.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg godt love - bloggen er mit hjertebarn. Og i de få uger jeg har haft Instagram, er vores forhold ikke rigtig blevet, hvad jeg troede. Jeg føler mig ret sikker på, at en blog er mere mig end Instagram!

      Slet