En uge med loppefund

I får lige lidt billeder af denne uges loppefund ind til nu - en ny loppedag venter allerede i morgen! IRA dåsen nederst er fra en lokal genbrugsbutik, mens alle tingene på det øverste billede er fra Spejderne i Farum.

Den store grønne kuglelampe skal males, ligesom min standerlampe. Min standerlampe fik jeg malet hvid hos en autolakør. Men lampen vil jeg gerne have mintfarvet, og det tvivler jeg stærkt på, at autolakøren gør det specielt meget i. Så jeg må nok selv bide i det sure æble og forsøge mig, selvom sidste forsøg absolut ikke var en succes!

5 kommentarer:

  1. Syntes bestemt du skal forhøre dig hos autolakeren, de maler i mange fine specielle farver, min søsters Svigerfar er hos en autolakerer og han maler de fineste ting i de skønneste farver til min søster 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dit input, Diana. Jeg vil forhøre mig om turkis/mintgrøn autolak.

      Slet
  2. Fedt :D Så skønt at gøre et kup.

    - Anne

    SvarSlet
  3. Jeg mødte en forhandler af gamle brugte lamper engang på et marked. De havde også en mulighed for at få malet gamle lamper i lige den farve man ønskede... men jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad de hed. Til gengæld er jeg ret sikker på at det var i København et sted :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må virkelig få prøvet hos den lokale autolakør! Jeg tænker bare, at jeg lige venter og samler lidt flere lamper sammen ;-) (En god undskyldning for at besøge flere loppemarkeder skal man ikke undervurdere).

      Slet