Påmindelse: 3 måneder til jul!

At der er 3 måneder til juleaften i dag betyder, at der er langt under 3 måneder til, at selve december begynder. Og så kan man jo godt pynte op allerede i november 😎. Jeg manglede egentlig ikke mere glaspynt at kunne pynte med, men jeg fik alligevel købt en kasse fuld sidste weekend til bare 25 kroner - der er vist det tredobbelt af, hvad billedet ovenfor viser.

Loppemarkedet jeg fandt herlighederne på var et privat hus, hvor alt var til salg. Jeg elsker den slags loppemarkeder og holder gerne øje i aviserne efter dem. Tidligere har jeg gjort fede fund på sådanne markeder - se bl.a. mit indlæg her. Denne gang slæbte jeg ud over julepynt også lidt Erik Kold bøtter med mig hjem. Og selv ellers loppeforskrækkede søster fik købt sig lidt småting.

5 kommentarer:

  1. Hej Helene.
    Har været på ferie og ikke fået læst dit sidste indlæg. Sender derfor mine dybeste kondolancer. Han var bare en dejlig hund og da jeg jo selv er hunde ejer så blev jeg lige noget trist over den nyhed.
    Også et lille spring, tillykke med dit nye/gamle julepynt, så fint og et rigtig godt køb. I vores sommerhus står der et brunt plastic målebæger og da jeg vendte det om stod der design Erik Kold. Så tænkte på om du kunne have interesse i at få det???? Jeg har aldrig set det før og blev lidt overrasket da jeg altid kun har set hans bøtter. Da vi dog først skal derover til påske er der lidt ventetid, men tro mig jeg glemmer dig ikke.
    Ha en fortsat god dag og tak for fint indlæg med julepynt.
    Mange knuz fra Lina

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen hjem fra ferie, Lina. Ja det er enormt trist ikke at have Monty i hytten mere. Selvom han oftest bare lå og sov, var hans tilstedeværelse værdsat. Der er enormt tomt uden ham. Jeg forstår ikke rigtig dem der drøner ud og køber en ny hund - det bliver bare aldrig det samme. Lige nu vil jeg helst bare have Monty retur - det sker så bare ikke, finder man langsomt ud af.

      Og til julepynten, tak. Det var et ret fint fund. Ud over det på billeder var der flere figurkugler og gamle paptrommer. Og målebægeret vil jeg meget gerne overtage - har aldrig set det i virkeligheden men kun på billeder. Du må altså endelig skrive, hvis jeg kan kigge efter specifikke ting til dig :-)

      Slet
    2. Og god weekend til dig, Lina, når du når til det :-)

      Slet
  2. Jaaaaii jul elsker julen, og 3 måneder er ikke længe..

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan med glæde meddele, at den lokale legetøjsbutik er begyndt at sælge julekalendre Ü

      Slet