Ugens fra mig til mig


Jeg burde egentlig have lavet et ugentligt indlæg med titlen 'fra mig til mig' - det nåede jeg ikke lige. Så nu får I lige et samlet indlæg i stedet for.

På en halvkold og grå mandag har jeg været god ved mig selv. To lotuskopper og en underkop med grønt mønster fra mig til mig. Det var en selvhenter købt billigt gennem Den Blå Avis. Det er tanken at porcelænet skal bruges sammen med min allerede eksisterende lille orange og blå lotussamling tællende 1 kop, 1 middagstallerken, 1 suppeskål og 2 underkopper.

Den smukke Ethel von Horn papirkurv er egentlig også en fra mig til mig ting - men fra sidste uge. Sammen med alle mine matchende dåser tager din sig rigtig fint ud.

2 kommentarer:

  1. Så fik du din skraldespand.. Den er også super fin.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde jeg nemlig - endda i orange/lyserød :-)

      Slet