Ejer- eller andelslejlighed søges



For 2 år siden boede jeg i den fineste lille lejlighed i Odense med højt til loftet og godt lysindfald. Siden har jeg flyttet mit studie fra SDU til KU og ledt efter en tilsvarende fin lille lejlighed i mit lokalområde. Desværre har jeg ikke lige fundet noget, som bare var mig.

Derfor har jeg nu begivet mig ud i samme projekt som tusindvis af andre mennesker - jeg leder med lys og lygte efter en ejer- eller andelslejlighed i Københavnsområdet, nærmere betegnet Valby, Frederiksberg, Østerbro, Vesterbro eller Kbh C. Derfor: Overvejer du at sælge en, eller kender du nogen som gør? Så hører jeg det meget gerne!

Område: Valby, Østerbro, Frederiksberg, Vesterbro, Kbh C
Størrelse: 65 kvadratmeter eller større
Pris: Andel - maks. 900.000 og månedlig boligydelse 4.000, ejer - maks 1.500.000
Særlige krav: Altan
Bonus: Afhøvlede trægulve, eller trægulve af ældre dato
 

2 kommentarer:

  1. Pøj-pøj, opstøvning af lejlighed på Østerbro er absolut en umulig opgave pt. Medmindre man er milliardær selvfølgelig, så kan man flytte ind i 2150.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Du har fuldstændig ret, det er virkelig det rene vilde westen det boligmarked i Kbh.

      Slet