Færdigt toiletskab - find dit eget på DBA

Som dem der har læst dette indlæg vil vide, fandt jeg for nogle måneder siden endelig det gamle toiletskab, som jeg har ledt så længe efter. Standen var elendig, men der var potentiale! Dette er nu indfriet og kalorius er klar til at blive hængt op ved lejlighed.

Selvom jeg har det skab, som jeg skal bruge, kan jeg ikke lade være at holde øje med lignende på DBA. Jeg tænker, at det skal komme jer til gode. Så står du og ønsker dig et toiletskab som mit, er her nogle modeller til salg:

Se annonce: Hvidmalet toiletskab med låger og skuffer i teak: 400,- (4623 Lille Skensved)
Se annonce: Hvidmalet toiletskab med glasruder (som mit): 350,- (4200 Slagelse)
Se annonce: Hvidmalet apotekerskab med træskuffer og glaslåger: 500,- (2200 Kbh N)
Se annonce: Hvidmalet toiletskab med glasruder (som mit) 300,- (2720 Vanløse)

3 kommentarer:

  1. Uh, er ved at 'forhandle' om et af dem, du linker til - må hellere få lukket handlen;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hep hep hep! Alle annoncer er stadig online. Kan du så få lukket den handel ;-)

      Slet